Ik doe er alles aan om de zorg te leveren die jij nodig hebt. Maar soms kan het zijn dat je niet tevreden bent. In dat geval is het prettig als je zo snel mogelijk contact met me opneemt, zodat we kunnen kijken hoe we het probleem kunnen oplossen. Mochten we er samen niet uit komen, dan kun je overwegen om een klacht in te dienen.
In het kader van de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) ben ik aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie, het Klachtenportaal Zorg. Lees hier wat de spelregels zijn voor het indienen van een klacht (pdf)
Lees verder:
Klachtenreglement Wkkgz KPZ (pdf)
Geschillenreglement KPZ (pdf)
Algemene voorwaarden KPZ (pdf)
Lactatiekundige Het Melkmeisje
KvK nr: 81374879
NVL: 74911
IBCLC: L-25161
BTW: NL002938697B14
IBAN: NL41 KNAB 0604684460
AGB: 90110231/90069162